19 Şubat 2012 Pazar

Metin2 Efsun Botu Turkce 2012

Metin2 Efsun Botu Türkçe 2012 yılında güncelleştirilmiş olan Metin2 Efsun Botunu artık türkçe kullanabileceksiniz.

Arkadaşlar Sadece Pvp De çalışır 


Metin2 Efsun Botu Resimli Anlatım

























Peki Kurulumu nasıl olacak Bir anlatım yok mu diyenler için: ilk önce dosyayi lndirp rardan cikardik. Ardindan pvp serverimize giriyoruz. Ve hemen project hacker'i aciyoruz oradan serverimize bakıyoruz ornek ben leonmetin2.exe'den girdim ozaman procces hackerda leonmetin2.exe olucak veya giris.exe dosyasina tiklayarak ornek girdiginiz giris.exe procces hackerda görünür herneyse pvp serverimize inject ediyoruz procces hackerda pvp serverimizin üstüne sağ tuşla tıklıyoruz ve miscellaneous tıklıyoruz ve inject dll ' ye tıklıyoruz ve dreamfancy efsun botu açılıyor. Hemen sag altta Hileyi aktif et tusuna basiyoruz ve adimlari izliyoruz ve mutlu son Hileyi calistiriyoruz efsunlarimizi secip efsunlarimizi jet hizinda başiyoruz. Arkadaşlar anlatım bu kadar . Şimdi iyi oyunlar dilerim Efsun Botunuz hazır.






Eklenen Dosyalar
Dosya Biçimi: rarChiccoTRT_rk_eEfsunBotuForum.Exe.rar (1.16 MB, 665 gösterim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Yorumlama biçimi Kısmından Adı/Url yi Seçin Ad Yazan yere isminizi Url Yazan Yere: balikesirayvalik.blogspot.com yazıp gönderin.