7 Şubat 2012 Salı

Pis 7 li gerçek isimleri

Pis 7 li dizisi oyuncularının gerçek isimlerini biliyormuydunuz?. Pis yedilinin orçosu, trafosu kuzeyı ve diğerlerinin gerçekisimleri burada ilkkez yayınlanıyor. Pis 7 linin Gerçek İsimlerini ilk biz sizlerle paylaşıyoruz.


  • 55437 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
    Kadir Doğulu  (Bayrampaşalı)
    Doğum Yeri :
    Doğum Tarihi : 14 Ekim 1979
    Eğitim Durumu :
    Detaylar
    Yorumlar : 2
    Favoriler : 20
    Puanı : 1.2
    Detay
  • 35732 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
    Hazal Şenel  (Salça)
    Doğum Yeri : İstanbul
    Doğum Tarihi : 18 Ağustos 1992
    Eğitim Durumu : Lise
    Detaylar
    Yorumlar : 5
    Favoriler : 23
    Puanı : 1.9
    Detay
  • 55434 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
    Melis Babadağ  (Elçin)
    Doğum Yeri : Adana
    Doğum Tarihi : 1984
    Eğitim Durumu : Lisans
    Detaylar
    Yorumlar : 0
    Favoriler : 7
    Puanı : 1.8
    Detay
  • 55404 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
    Ahmet Yıldırım  (PC)
    Doğum Yeri :
    Doğum Tarihi :
    Eğitim Durumu :
    Detaylar
    Yorumlar : 0
    Favoriler : 5
    Puanı : 1.1
    Detay
  • 55405 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
    Barış Üregül  (Küçükbey)
    Doğum Yeri :
    Doğum Tarihi : 1986
    Eğitim Durumu : Lisans
    Detaylar
    Yorumlar : 0
    Favoriler : 4
    Puanı : 1.1
    Detay
  • 55436 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
    Uraz Kaygılaroğlu  (Canburger)
    Doğum Yeri : İstanbul
    Doğum Tarihi : 30 Haziran 1987
    Eğitim Durumu : Lisans
    Detaylar
    Yorumlar : 0
    Favoriler : 1
    Puanı : 1.1
    Detay
  • 55406 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
    Güneş Zavrak  (Dilkopat)
    Doğum Yeri :
    Doğum Tarihi :
    Eğitim Durumu :
    Detaylar
    Yorumlar : 0
    Favoriler : 6
    Puanı : 1.8
    Detay
  • 55407 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
    Burak Alkaş  (Orço)
    Doğum Yeri : İzmir
    Doğum Tarihi : 17 Mayıs 1983
    Eğitim Durumu : Sanat Merkezi
    Detaylar
    Yorumlar : 1
    Favoriler : 6
    Puanı : 1.8
    Detay
  • 55408 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
    Bükre Atala  (Karabiber)
    Doğum Yeri :
    Doğum Tarihi : 16 Ağustos 1990
    Eğitim Durumu :
    Detaylar
    Yorumlar : 1
    Favoriler : 5
    Puanı : 1.8
    Detay
  • 55410 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
    Eda Ece  (Cimbom)
    Doğum Yeri : İstanbul
    Doğum Tarihi : 17 Haziran 1992
    Eğitim Durumu :
    Detaylar
    Yorumlar : 0
    Favoriler : 7
    Puanı : 1.8
    Detay
  • 55411 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
    Halil Babür  (Trafo)
    Doğum Yeri : Bitlis
    Doğum Tarihi : 26 Haziran 1987
    Eğitim Durumu : Konservatuar
    Detaylar
    • 55412 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
      Sezer Arıçay  (Furkan)
      Doğum Yeri :
      Doğum Tarihi :
      Eğitim Durumu : Lisans
      Detaylar
      Yorumlar : 0
      Favoriler : 2
      Puanı : 1.1
      Detay
    • 55413 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
      Ümit Erlim  (Zeki)
      Doğum Yeri : İstanbul
      Doğum Tarihi :
      Eğitim Durumu : Lisans
      Detaylar
      Yorumlar : 0
      Favoriler : 2
      Puanı : 1.8
      Detay
    • 55414 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
      Murat Cüreklibatur
      Doğum Yeri :
      Doğum Tarihi : 4 Mayıs 1975
      Eğitim Durumu : Lisans
      Detaylar
      Yorumlar : 0
      Favoriler : 0
      Puanı : 1.1
      Detay
    • 55415 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
      Yeşim Tomay
      Doğum Yeri :
      Doğum Tarihi :
      Eğitim Durumu :
      Detaylar
      Yorumlar : 0
      Favoriler : 0
      Puanı : 1.1
      Detay
    • 55417 Show Tv Pis Yedili Dizi Oyuncuları
      Ecem Karavus
      Doğum Yeri :
      Doğum Tarihi : 9 Nisan 1989
      Eğitim Durumu : Lisans
      Detaylar



      Arkadaşlar umarım pis 7 li konusunda yardımcı olabilmişimdir.

      Şuanda :Pis 7 li gerçek isimleri konusunu kontrol ediiyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Yorumlama biçimi Kısmından Adı/Url yi Seçin Ad Yazan yere isminizi Url Yazan Yere: balikesirayvalik.blogspot.com yazıp gönderin.