21 Ağustos 2011 Pazar

Akkanat Eğitim ve Sağlık Vakfı Bursu 2011 - 2012

Akkanat Eğitim ve Sağlık Vakfı Bursu 2011 - 2012

Burs almak isteyen öğrencilerin uğrak noktası bursbasvurusu sitesidir.

Merkezi İstanbulda bulunan Akkanat Eğitim ve Sağlık vakfı her yıl yüzlerce üniversite öğrencisine burs veriyor.
Bu yazımızda Akkanat Eğitim ve Sağlık Vakfı bursuna başvuru koşullarını ve başvuru tarihlerini siz değerli ziyaretçilerimizle paylaşacağız.
İşte Akkanat Eğitim ve Sağlık Vakfı Bursu detayları:
1.) Başvurular Eylül ayında yapılmaktadır.
2.) Sadece üniversite öğrencileri burstan yararlanmaktadır.
3.) Burs verilecek kişilerden başka hiç bir kurumdan burs almama koşulu aranmaktadır.
4.) Burs başvurusu şahsen vakıfa yapılmaktadır. Vakıftan temin edilecek form doldurulup değerlendirildikten sonra gerekli evraklar sizden istenecektir.
Adres : Evren Oto Sanayi Sitesi Yanyol 2.Kısım No:6 İstanbul / İSTANBUL
Telefon : 0 212 622 41 00
Fax : 0 212 622 41 00

:) bu günlük bu kadar paylaşımın yteerli olacağına inanıyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Yorumlama biçimi Kısmından Adı/Url yi Seçin Ad Yazan yere isminizi Url Yazan Yere: balikesirayvalik.blogspot.com yazıp gönderin.