23 Ağustos 2011 Salı

Burs Başvurusu Tarihleri 20111 - 2012

Bursa dair ne varsa sevgili arkadaşlarım için burada paylaşmış bulunmaktayım. Farklı şehirlerde okuyan veyan bursa ihtiyacı olan öğrencilerin baş vurduğu yöntemlerden biri olan burs almayı sizler için kolay bir hale getiriyorum.
Burs veren kurum ve kuruluşları İllere göre sınıflandırıyorum. Burs veren kurmları güncel tutmaktayım yani buda demektir ki 2011 ve daha önceki  yıllarda eklenmiş olan başlıklardan sizleri kurtarıyorum. Bir çok arkadaş burs buldum başvurayım derken tarihi görüyor ve büyük bir hüsrana düşüyor, geçmiş tarihlere ait burs kayıdı çıktığından dolayı. Neyse herkese 2011 - 2012 öğrenim ve öğretim yılının iyi geçmesi dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Yorumlama biçimi Kısmından Adı/Url yi Seçin Ad Yazan yere isminizi Url Yazan Yere: balikesirayvalik.blogspot.com yazıp gönderin.