21 Ağustos 2011 Pazar

İstanbul Burs Veren kurumlar 2011 - 2012

İstanbul Burs Veren kurumlar 2011 - 2012


2010-2011 yılında burs veren kurumları listelemeye çalıştık,umarım başvurularız olumlu sonuçlanır.




ÖZEL KURUM VE KURULUŞLAR



1) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Araştırma ve Geliştirme Vakfı



Başarılı ve maddi durumu yetersiz öğrencilere burs veriliyor. Başvurular eğitim döneminin başında yapılmaktadır.

Tel: (0-374) 253 45 11 / 45 06



2) Adana Ticaret Odası Sosyal Hizmet Eğitim Vakfı



Yüksekokul ve üniversitelerde okuyan ve maddi desteğe ihtiyaç duyan, Adana’na oturan başarılı öğrencilere burs veriliyor. Burs müracatları 1-31 Ekim tarihleri arasında yapılmaktadır, Ocak ayından itibaren 8 ay süresince burs verilmektedir.


Web Adresi: http://www.atosev.org.tr/burslar.html

Tel : (0-322) 232 59 13



3) Adıyaman Kültür Ve Eğitim Vakfı



Bu bursa başvurabilmek için anne veya babanın Adıyamanlı olması gerekmektedir. Öğrencinin maddi durumunun yetersiz, ama aynı zamanda başarılı olması gerekmektedir. Son olarak mülakat yapılmaktadır. Başvurular 15 Eylül’dedir.

Tel: (0-416) 213 47 30



4) Ağrı Eğitim ve Kültür Vakfı




Maddi durumu yetersiz, anne veya babası Ağrı doğumlu olan öğrencilere burs verilmektedir.

Tel: (0-472) 215 39 58



5) Alarko Eğitim ve Kültür Vakfı



Ekim ayında başlayan burslar 8 ay boyunca devam etmektedir. Verilecek burs miktarı her öğretim yılı için yeniden belirlenmektedir.

Web Adresi: www.alarko.com.tr/alevwebformc1.doc

Tel: (0-212) 258 61 20



6) Ali Osman Sönmez Vakfı




Vakıf sadece işletme alanında öğrenim gören öğrencilere burs vermektedir. Bursiyer adaylarının Bursalı ya da orta öğrenimini Bursa’da tamamlamış olması gerekmektedir.

Tel: (0-224) 261 04 40





İşte sizler için araştırıp bulduğumuz burslar bunlar..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Yorumlama biçimi Kısmından Adı/Url yi Seçin Ad Yazan yere isminizi Url Yazan Yere: balikesirayvalik.blogspot.com yazıp gönderin.