21 Ağustos 2011 Pazar

Malatya Burs Veren Kurumlar 2011 - 2012

Malatya Burs Veren Kurumlar 2011 - 2012
Edindiğimiz bilgilere göre :

2011-2012 Eğitim-Öğretim Yılı burs başvuruları 01-30 Eylül tarihleri arasında yapılacaktır.
2011-2012 Eğitim-Öğretim Yılı burs başvuruları 01-30 Eylül tarihleri arasında yapılacaktır. Bu tarihten önce başvuru yapanların bu tarihler arasında tekrar başvuru yapmaları gerekmektedir. Her sene burs başvuruları için yeni kayıt alınacak ve bu başvurular içerisinden burs almaya hak kazananlar belirlenecektir. Başvuru yapacakların Öğrenci Belgesi ile Başarı Durumunu Gösteren Transkript Belgesini 15 Ekim’e kadar Malatya SYDV Müdürlüğüne ulaştırmaları gerekmektedir. Üniversiteye bu sene başlayanların ise Öğrenci Belgelerini ulaştırmaları yeterli olacaktır.
Bu yıl kimlere burs verilecek?
Malatya eğitim bursu ilk aşamada 2010-2011 eğitim yılında Malatya'dan 4 yıllık üniversite programlarına yerleşen öğrencilere verilecek. Kampanya çerçevesinde oluşacak bağış miktarına göre tüm 4 yıllık programlara yerleşen Malatyalı üniversite öğrencilerine ve sonrasında ise iki yıllık programlara yerleştirilen öğrencileri de kapsayacak biçimde uygulamanın yaygınlaştırılması amaçlanmaktadır.
Burslar ne zaman verilmeye başlanacak?
İlk burs ödemelerine 2011 Kasım ayında başlanacak. Elde edilen bağışın gelen burs talebini karşılama oranına göre burs tahsisleri yapılacaktır.


Öğrencilere Şans diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Yorumlama biçimi Kısmından Adı/Url yi Seçin Ad Yazan yere isminizi Url Yazan Yere: balikesirayvalik.blogspot.com yazıp gönderin.