28 Mayıs 2012 Pazartesi

Türk Eğitim Vakfı Bursları

Türk Eğitim Vakfı (TEV) Genel Müdür Yardımcısı Güsel Bilal: Günümüzde eğitim, insanlığın en önemli gereksinimlerinden biri. Görüyoruz ki, uygar toplumların oluşumu ve sürekliliğinin sağlanması, bilimsel ve kültürel gelişimi sadece o toplumdaki eğitim bilincinin yaygınlaşması ile mümkün olabiliyor. Ülke yönetimleri her ne kadar eğitim hizmetine öncelik vermek isteseler de kaliteli eğitimin maliyetleri günümüz şartlarında yüksek seviyelere ulaştı. tevTEV, maddi desteğe ihtiyacı olan başarılı gençlerin eğitimlerini sağlamak, eğitim sistemini desteklemek, okul, öğrenci yurdu ve öğrenim merkezleri açmak, eğitim ve öğretim alanında araştırmalar yaparak eğitime destek olmak üzere kuruldu. O günden beri derin bir gönül bağı ile hizmet ettiğim TEV, ülkemize yurt içinde 185 bin, yurt dışında yüksek lisans eğitimi için 1.309 öğrenciye burs imkanı sağladı. Bu yıl da 9 bin yurtiçi ve 65 yurtdışı bursu vermeyi hedefliyoruz.
Biz, başarılı, maddi desteğe ihtiyacı olan, Atatürk’ün ilke ve devrimlerine bağlı gençleri destekliyoruz. Vakfımız 40. kuruluş yılı olan 2007′den bu yana geleceğimizin liderlerini desteklemek üzere Üstün Başarı Bursları veriyor. LYS’de ilk 2 bin’e giren ve lider vasıflı gençler arasından seçilen bu bursiyerler TEV ailesinin yeni çocukları oldu ve yine bu kontenjan her yıl artan ölçekle devam ediyor. Ayrıca, TEV yeni bir alanda hizmet vermeye başlayacak ki, bu da eğitim gören evlatlarımızın barınma ihtiyacını karşılayacak kapsamlı projenin ilk adımıdır. TEV, ülkemizin ihtiyaç duyulan çeşitli yerlerinde 15 ilköğretimokulu, 2 anadolu lisesi, 2 yurt binası, 1 mesleki eğitim merkezi, 1 toplum merkezi ve 1 çocuk kütüphanesi yaptırarak hizmete sundu. TEV, meslek lisesi öğrencilerine aylık 130, üniversite öğrencilerine aylık 340, master öğrencilerine 630, doktora öğrencilerine de 950 TL burs ödeyecek. Bursbasvurusu.blogspot.com olarak aldığınız bursların sizlere hayırlı olmasını diliyoruz. Kaynak : Hürriyet

1 yorum:

Yorum Yapmak İçin Yorumlama biçimi Kısmından Adı/Url yi Seçin Ad Yazan yere isminizi Url Yazan Yere: balikesirayvalik.blogspot.com yazıp gönderin.